Sunday, December 19, 2004

:: Mimpi (edited)

Petang semalam aku menjalani rutin mingguan merempit ngan Kawasaki turbo aku. Aku jumpa banyak mende-mende yang meremind-kan aku pasal *beeb*. Padahnya tiba malam tu.



(tadi aku cerita detail pasal mimpi ni. Pastu pikir-pikir balik... emm.. tak payah lah...)



Kata orang time mimpi kita tu mencapai kemuncak dia, time tu lah kita terjaga.

2.30am- tak boleh tido dah. Nak buat apa ni.

Bertemankan asap rokok aku melepak di birai katil aku.

Sulitnya memikirkan.

It's hard to think about it

It's harder yet to disregard it.



Haiyaa....

:: Hantu Lift Mengganas!!

Ari ni tadi kecoh semua penghuni apartment aku ni pasal hantu dalam lift tu. Dia berupa seorang gadis yang dibaluti kain kapan. Siap ada tanah-tanah lagi. Bila korang sensorang dalam tu, dia tetiba muncul. Dah beberapa orang dah kena macam tu. Tunggu masa je turn aku pulak.

Namun.

Ari ni naik lift best. Sebab ada rombongan nikah kawin sapa tah, semuanya menginap kat hotel tingkat 5. Sepanjang masa ada je awek-awek yang turun-naik. Maklumlah sibuk nak kawin. Sampai lift tu jadi wangi dengan macam-macam wangian.

Kalau macam ni, itulah petanda bahawa 2-3 hari akan datang ni adalah hari yang best.

The hantu can kiss my ass..


No comments:

Post a Comment