Sunday, December 26, 2004

:: Late Show With kumprinx

:: Gempa bumi dan tsunami

Image Hosted by ImageShack.usTetiba ada gempa bumi kat malaysia. Masa aku sekolah dulu dia ajar yang malaysia ni di luar lingkaran api pasifik, jadi takkan ada gempa bumi kat sini. Skang nengok?!

Kitaorang line-line Pahang ni tak merasa sebab gegaran dia tak sampai sini. Sekali-sekala pekena gempa bumi pun layan gak!

Pasal gelombang tsunami ni aku tak nak main-main. Sebab ada yang terkorban. Aku ucapkan takziah kepada mangsa. Bencana-bencana macam ni kita memang tak duga berlaku kat tempat kita ni. Jadi skang ni moh la kita 'ingat-ingat sama'.

Aku sepanjang hari ni tak nengok tv. Berita ni pun aku dengar member-member sembang.



:: The Apprentice

Image Hosted by ImageShack.usAku prefer tak nak siasat pasal siri ni dalam internet sebab nak rasa thrill nengok tv yang sebenar. Siri ni takde lawan-lawan, takde tembak-tembak dan takde kisah superhero masa kecik. Tapi tetap saspen bila tengok.

Dan aku paling hangin nengok perangai Omarosa ni. Dia ni betul-betul bangang ke, sengaja buat taktik je? Sikap dia mengada-ngada dan takde sikit pun kelihatan keprofesionalisma-an dia. Dah kena 'Fired' pun nak buat hal lagi.



:: Kantoi atau Kebetulan??

Hehe ada orang tu e-mail gambar kat aku...

Bersungguh-sungguh dia buat gambar ni.

Image Hosted by ImageShack.us

Aku no komen.

No comments:

Post a Comment