Saturday, December 18, 2004

:: Jangan Panggil saya Pakcik!!

"Pakcik.. pakcik. Semalam ada jumpa tak dompet saya tertinggal kat sini?"

"Hoh! Ada. Lain kali jangan cuai."

Aku heran bebudak suka panggil aku pakcik. Aku belum-pun mendirikan rumahtangga dengan sapa-sapa. Maybe aku ni kelihatan jauuuhh lebih tua daripada yang sepatutnya. Namun jauh di sudut hati aku aku terasa dengan panggilan pakcik ni. Cilakak punya bebudak!

Lepas ni aku nekad akan melempang sesapa lagi bebudak yang panggil aku pakcik.

Jaga-jaga la korang...



:: Tips Nengok Gambar

Kalau korang search 'dsc00001' kat http://images.google.com korang akan dapat nengok gambar yang first sekali orang ambik pakai kamera Sony diaorang. Kalau ong korang baik hari tu dapat la nengok gambar-gambar awek. Try arr.. best woo..



:: Tips Cari Lirik

Aku paling menyampah kalau orang yang nak menyanyi tapi tak tau lirik. Pastu main pakai bantai je. Nyanyi punya la feel, tapi lirik tak betul. Contohnya member saya sorang ni,

"..nothing last forever, sorry, can't be besday..."

Ternyata itu lagu fav dia. Tapi aku biar je dia nyanyi macam tu. Biar dia malu.

Jadi aku suggest kalau korang pakai Winamp dengar lagu, gunakanlah software ni Evil Lyrics. Bila korang main je apa-apa lagu kat Winamp, dia akan otomatik cari dan display lirik dia. Tak ke senang macam tu.

Evil Lyrics boleh jugak digunakan untuk Windows Media Player, iTunes, MusicMatch dll.

Evil Lyrics

Winamp



:: Sure Pekat 3

Tahun depan aku akan menyambung lagi siri 'Sure Pekat Jamm Festival' buat kali yang ke-3. Sure Pekat ni adalah satu jamm session yang besar. Terbuka kepada sesapa pun yang ada band. Nanti slow-slow gua update kat sini. Kalau korang ada band dan nak menyertai.

Image Hosted by ImageShack.us

Ni laporan untuk Sure Pekat II ari tu pada 04/04/04.

(Boleh nengok gambar aku tengah nyanyi.)



Sekian sahaja untuk edisi pagi ni.

No comments:

Post a Comment