Wednesday, June 22, 2005

Normal Hapdet

Journal Hari Ini
Malam semalam aku berjaga sampai pagi. Pukul 6.00am baru aku balik umah. Aku lepak kat kedai pekena pyrokmxadvncdmda8. Naik migrain dah kepala otak aku nih. Terlalu banyak coding yang aku kena ejas. Pastu aku start tido. Malangnya menjelang 8.00am rakaniaga aku tipon ajak meeting. "Apa jaddahnya meeting pepagi ni?! Aku kan tengah cuti..!". Waima demikian aku turuti jua sebab perut akupun dah lapar. Aku pekena nasik dagang kat kedai Jeslina Hashim. Ada awek yang jaga kedai makan ni muka sejibik macam Jeslina Hashim. Kedai ni jugak aku pernah paparkan dalam post bertajuk
'Relive The Memories'. Pastu aku kembali ke ibusawat ingat nak pekena coding lagi sedas-dua sebelum tido. Tapi malangnya takde api. Kena potong sebab tak bayar tunggakkan. TNB skang ni tengah operasi potong karan. Dan kedai aku kat Lipis ni tak terkecuali menjadi mangsa. Kecewa sebab tak boleh bukak komputer aku beralih kepada equipment Oxygen Studio yang ada kat sebelah kedai aku ni. Aku try-try men-tune drum aku tu. Tapi hampeh jugak. Tak jadi-jadi sound macam DeWa tu. Jadi aku ingat nak balik umah je sambung perjuangan aku pagi tadi. Tetiba ada cite best pulak dalam TV terpaksa aku layan nengok kejap. Habis cerita dalam tv barulah aku dapat melabuhkan badan aku yang dah pancit ni ke medan perjuangan. Tak sampai setengah jam berjuang, adik aku kejut suh hantar pegi sekolah sebab dia ada aktiviti beruniform. Terpaksa la aku merempit naik Kawasaki Turbo aku tu pegi sekolah dia. Pastu aku balik umah sambung perjuangan. Tak sampai pun setengah jam tido, Mael tipon. Rupanya masa untuk jamming telah tiba. Hari dah petang. Memula aku pikap dulu adik aku kat sekolah dia. Pastu pekena neskepe 'o dulu ngan pisang goreng sekeping dua. Lalu terus menuju ke umah Mael untuk jamming. Aku terlalu letih untuk memberikan prestasi yang baik, namun ku gagahi jua. Abis jamming aku lupa ada meeting ngan member aku. Tapi meeting tu berunsur 'collect patment' jadi aku terus sahaja bertemu dengannya. Lepas tu aku kembali ke ibusawat pekena hapdet. Sekian.

Kawasaki Turbo II
Baru-baru ni dia pancit tayar belakang. Terpaksa aku hantar kat kedai 'En. Bulu Hidung' berhampiran ngan umah aku. nama dia sedemikian hodoh sebab memang benar bulu hidung dia bersambung ngan misai. Biasa kita nengok orang kening sambung, tapi dalam kes dia ni kita panggil 'Bulu Hidung Bersambung Dengan Misai'. Dia cakap kena tukar tayar sebab tayar ni dah lama sangat. Lagipun masa pancit hari tu aku bawak je semacam, jadi tayar dia rosak. Mahal sangat, so aku mintak tayar seken-hen. RM12. Save di situ. Aku nengok Kawasaki Turbo aku ni dah banyak sangat kerosakkanya. Cuma dia boleh jalan je lagi. Namun demikian aku ada senjata rahsia yang aku tunggu je nak guna selama ni. Iaitu Kawasaki Turbo II. Sebuah jentera yang jauh lebih berbahaya daripada Kawasaki Turbo yang asal. Lebih berkuasa tinggi. Dengan setup yang semuanya high-end. Tunggu la korang..

Polisi Baru
pyrokmxadvncdmda8 - Tak makan komplen.

takde hapdet yang power-power setakat ini. semuanya di-shift ke pyrokmxadvncdmda8.

No comments:

Post a Comment