Monday, June 20, 2005

:: Late Show With Kumprinx

pyrokmdadvncdmda8 is on the way bebeh!

Once
Band aku skang ni tengah intensif meng-audition seorang ahli baru untuk band aku, Fury. Walaupun suara dia tak sejibik macam Once (Dewa) tapi vocal range dia sama. Kemungkinan besar dia akan diberi kontrak selama setahun tanpa syarat. (Ahli lain semua kontrak 5 tahun) Dan skang band kitaorang tengah gila layan Dewa.


Jamming/Migrain
Jamming skang ni hari-hari. Layan Dewa memang syok dan stok tak bleh berhenti punya. Muzik dia ada yang kompleks, ada yang simple banget. Jamming yang tak putus-putus ni menyebabkan kepala aku menjadi migrain di waktu malam. Mungkin sebab bunyi yang kuat secara konstan masuk dalam kepala otak aku ni.


pyrokmxadvncdmda8
kepada sesapa yang dapat free ad offer dari aku tu, sila la buat button korang cepat-cepat. Senang aku nak edit. Skang ni aku tengah migrain. Hari-hari nengok coding dia. pyrokmxadvncdmda8 ni akan menekankan simplicity dalam design dia di samping menggunakan keseluruhan ruang yang ada. Intuitive user interface. Ia adalah 2 blog dalam satu page. Macam skang ni la. Tak banyak yang berubah. Cuma cara korang nengok site ni yang berubah. Oh ye, SideBar tu dihentikan buat sementara waktu. Aku nak update.Buat masa ni aku maleh dah nak ejas-ejas blog ni. Nanti aku apply skin baru pulak. Lain cerita takde. Dah la aku tengah miskin skang ni. Duit takde. Nak isap rokok pun pikir 2 kali. Tak guna betul..

SPIII Full Report Final Part
Laporan lengkap untuk SPIII bahagian terakhir aku akan launch masa pyrokmxadvncdmda8. Jadi korang seme kena bersabar. Banyak yang spesel nanti sempena pelancaran pyrokmxadvncdmda8 nanti. mesti best punyalah!!

Coming Soon: Lemari
Korang dah stenbai ke untuk cite hantu aku ni? Dah ready penangkal, azimat semua? (tak payah, mende ni syirik je semuanya) Nanti bila aku dah upload, pastikan korang nengok kat umah di waktu malam pekat dan angin berhembus lembut.. Tak tau ar kali ni jadi ke tidak seramnya. Tapi aku try la menyediakan yang terbaik buat korang. Buat masa ni kalau aku takde hapdet, harap bersabar. Banyak mende aky tengah stenbai untuk pyrokmxadvncdmda8 ni.Mesti best punyalah!!

No comments:

Post a Comment