Sunday, June 26, 2005

Late Show With Kumprinx

haih.. banyak mende aku nak post ni. Tapi aku takde masa nak buat. Waima demikian ahad nan lalu aku dah berjaya naik ketapi. Special Report akan online samada esok atau lusa. Mesti best punya pengembaraan aku naik ketapi ni.

Misteri Mak Lampir
Aku basuh baju satu mesin. Pastu bila aku nak sidai je (2hari kemudian) baju tu semua dah hilang. Aku dah cari serata rumah, tapi tak jumpa. Series tak jumpa. Lalu aku menjadi kaget sebab supply baju aku semakin berkurangan. Adakah aku akan terpaksa berjalan-jalan di tengah bandar dan mempekena neskepe 'o dalam keadaan separuh bogel?


Test
Skang ni aku run banyak test untuk site ni sebagai persediaan untuk pyrokmxadvncdmda8. jadi if things look funny, its normal. jangan putus asa. reload balik.

No comments:

Post a Comment