Friday, June 24, 2005

:: Late Show With Kumprinx

Makan Gepi
Korang kenal tak ulat Gepi? Kalau yang biasa jumpa tu mesti dia tau bahawa ulat gepi ni adalah serangga yang pepalih busuknye. Kalau dia hinggap atas tengkuk tu, jangan mengada-ngada nak tepuk. Nanti dia dah mati, bau dia naik.. masyuk punya.Malam semalam aku tengah makan nasik kat depan tv. Tv pulak cite best. Aku jadi ralit makan sambil nengok tv sampai aku tak sedar ada ulat gepi sekor hinggap atas nasik aku. Tanpa kusedari selambe je aku makan ulat gepi tu. Kalau dah bau dia busuk, apatah lagi rasa dia. Namun demikian atas dasar respek terhadap rezeki di depan mata aku tu, aku kunyah je gepi tu dan telan. Rasa gepi memang tak best. Pastu lekat kat dalam mulut.Kesudahanya malam semalam aku melepak bersama rakan-rakan dengan rasa ulat gepi masih ada dalam mulut. Macam ni hardcore.

Showcase
Esok kami akan mengadakan showcase kat Jamming Eddie. Aktiviti showcase ni lah yang membawak kepada Sure Pekat. Sure Pekat tu adalah showcase di skala yang lebih besar. Panggil member ramai-ramai ajak jamming sekali. Band-band lain pun biasa buat showcase. Bila ada orang lain nengok, boleh la diaorang komplen apa-apa yang tak kena, mana yang silap tu. Sebab kalau kita sendiri yang main, selalunya tak sedar kesilapan sendiri. Kali ni band aku akan meng-showcase-kan lagu-lagu DeWa.Aku dapat bayangkan keringat yang mengalir laju tatkala aku bawak lagu Pangeran Cinta esok.
Setlist:
-Pangeran Cinta
-Arjuna
-Satu
-Dua Sejoli
-Cinta Gila
-Separuh Napas
-Hadapi Dengan Senyuman
ada lagi 2-3 tapi aku dah lupa.

pyrokmxadvncdmda8
korang nengok la layout blog aku ni puas-puas. tak lama lagi nak tukar dah. setakat ni layout baru dah 60% siap. aku sendri dah tak sabar-sabar. dahboring dah aku nengok ni.

2 comments:

  1. suka gila lagu ARJUNA!!! nyanyi kekuat!! biar sampai sy dengarrrrr

    ReplyDelete
  2. hehe bukan aku nyanyi ar..
    once nyanyi..
    aku ketuk drum je..

    ReplyDelete