Monday, January 3, 2005

:: Tagbod ni kang...

experiencing temporary technical difficulties

hangin tul aku. If you have something reeeealy important to say, comment on this post is open to public.



:: Explicity

Hari ini aku dapat tahu bahawa submission aku kepada GT telah di review dan beberapa perubahan kecil terpaksa dilakukan.

Sedari awal 1998 ari tu aku dah berkecimpung dalam dunia penulisan 'bawah-tanah'. Di situ aku memiliki kebebasan tanpa batas mengenai apa yang aku tulis. Macam-macam isu dah aku sentuh. Ada antara penulisan aku yang; memang macam bangang, provokatif dan entah hape-hape. Ada jugak yang aku main redah je tanpa usul periksa. Bila aku baca balik skang, memang macam gampang. Mungkin sebab aku masih kanak-kanak lagi time tu. (time tu peksa PMR aku pun tak suh tulis macam tu).

Berlainan halnya dengan dunia 'blogging' ni. Kalau dulu penulisan aku only available to a selected few, skang ni ia dah berada di dalam arus perdana ni. Dalam internet. Semua orang boleh baca. Baik tua bangka 'umah-kata-pegi-kubur-tak-terima' sampai la kanak-kanak yang tak bersalah boleh tersesat kat sini.



Adakah sampai masanya sekarang untuk aku mengubah 'tune' penulisan aku?

Is it too explicit for you?

No comments:

Post a Comment