Friday, January 14, 2005

:: Kelas Mari Belajar Komputer Mak saya

Memula mak aku lancarkan kelas ni aku tak berapa yakin sangat. Kelas ni adalah untuk mereka-mereka yang haram tak tau apa-apa pasal komputer. Basic.

Tetiba ramai je awek-awek yang datang tanya. Rupanya berpotensi sungguh kelas mak aku ni. Sampai aku sendiri terpaksa turun padang sebagai tenaga pengajar. Jadi cikgu la aku.

Kelas mak aku ni menggunapakai teknik hands-on. Maksudnya one-on-one. Dan kitaorang akan ajar sampai korang betul-betul dapat. Hari ni aku part time mengajar.

Biasa tengok dalam drama-drama melayu:

-Letak tangan atas bahu pelajar sambil jari menuding ke skrin pc.

-Bantu pelajar mengandalikan mouse dengan meletakkan tangan atas tangan dia

Mujur semua pompuan yang datang belajar.



:: Seleksi Pilihan Hari ini

Ada cerita best kat http://catruffeen.blogdrive.com/

No comments:

Post a Comment