Monday, January 31, 2005

:: Sua Suwey Good Morning

tak mandi, tapi melepak



Takde yang paling best di waktu pagi selain menghisap rokok. Nak-nak pulak pekena sambil buang air besar di pagi yang syahdu.

Pagi tadi aku bangun boleh tahan awal. Masalahnya supply rokok dah habih. Jadi aku ambik duit dari dalam wallet, dan terus turun bawak beli rokok. Bila nak masuk umah semula, baru aku sedar aku tadi keluar straight dari katil (rambut serabai, muka bersepai, masih dengan sut tido- spenda tak pakai dan berbau harum), dan hanya ambik duit note RM10 je. Kunci umah, tipon bimbit semua tak bawak. Nak nangis rasanya tak dapat masuk. (waktu pagi takde orang kat umah aku).

Aku turun kedai, tapi takde orang. Mak aku entah ke mana dah pepagi ni. Aku menjadi kaget. Dengan condition aku yang tak mandi ni, maka tak elok sangat aku berada di luar umah.

Dalam keadaan panik tu, aku terserempak ngan member aku ni. Tetiba dia insist ajak aku minum air (sarap). Sungguh-sungguh ajak. Tak nak menghampakan member ni, aku pun pekena la minum ngan dia.



Begitulah kisah rentetan peristiwa aku tak mandi tapi melepak pagi tadi.

No comments:

Post a Comment