Monday, November 1, 2004

:: hantu kucing

semalam tengah-tengah malam buta ada bunyi macam kucing bergaduh. Tapi dia punya bunyi, macam orang nangis pun ada, macam orang merintih pun ada. Kendian aku pun pegi la jenguk tengok mana tau kot-kot kucing u berebut duit sekampit ke. Tengok-tengok takde sekor haram pun kucing. Yang ada bunyi je. Bila bunyi tu stop hutan turun renyai-renyai.

Mana ada hantu bulan pose ni!



:: Mabuk

Bukan aku yang mabuk, tapi tadi masa aku nak balik umah ada sorang mamat ni. air liur dia meleleh, macam tak betul je. Bau gam kuat sekeliling dia. Aku terpaksa berselisih ngan dia. Memula dia macam tak bagi aku lalu. kendian aku cube menyelinap dan akhirnya terlepas jugak aku balik ke umah. isap gam ni tak elok. malah lebih teruk daripada isap dadah yang lain. sebab kalau isap gam ni, dalam masa 3 bulan je otak kita akan crash. katakan Tak Nak!

Mati-mati aku ingat terpaksa belasah mat pit ari ni. Mujur bulan puasa.



:: Lay out

Macam bersepak-sepah je lay-out baru aku ni. Hmm mende lagi nak ejas ekk..?


No comments:

Post a Comment