Tuesday, November 2, 2004

:: kaunterfit

tadi ada bebudak datang main game kat kedai aku. dia bagi duit RM5. bila aku nengok...

"Woii duit palsu! mana korang dapat ni?!"

"Duit betul la bang, abah saya bagi pagi tadi"

"Ahh.. korang jangan nak tipu!"



Pastu aku cepat-cepat search kat Google. La.. ada betul duit baru rupanya. Malu la jugak aku sesikit. Lepas bukak pose:

"Auntie, lokok biasa..."

"Kent.9 aa.. sikit jam. Nah.

Hey ini apa duit lu kasi?! Duit palsu ka?!"



Bank Negara Malaysia Polymer Banknote Website



:: Silap Percaturan

semalam lepas bukak pose aku terus tertidur tanpa menyedari bahawa rokok aku dah abis. Bila terjaga untuk sahur baru aku teringat. takkan nak rempit pegi beli rokok padahal waktu imsak sudah hampir. penyudahnya aku sangat kekurangan nikotin di dalam badan hari ni.



:: awek

jangan bimbang. awek akan kembali dalam version 5.0 nanti. dah versi no.5 rupanya. begitu cepat masa berlalu.



Mende aku dah nengok ari ni:

Nengok mamat ni. Best lagu dia...

Belajar Iframe. Mengapa aku tak guna dah untuk Danchan ni.

No comments:

Post a Comment