Wednesday, October 27, 2004

:: bukan kerana raya

aku bukannya kaki soping ke apa, cuma akhir-akhir ni aku nengok mulut kasut aku semakin membesar. kebetulan ada duit. kebetulan berkenan di hati. Aku ni jenis jarang gile beli kasut. 2 tahun mungkin sekali je beli. Itu pun kalau nasib baik. dan kali ni aku telah membuat satu tindakan drastik. inilah kali pertama dalam tempoh 6 tahun ni aku beli kasut yang tak berorientasikan skateboarding. kali ni aku beli kasut jalan-jalan. walking shoe. ini tidak beerti aku telah melupakan sukan skateboard, cuma sekali sekala tukar angin. kasut bersukan aku tu dah teruk sangat. kali ni aku nak kasut aku:

-selesa tak ingat

-pakai lama tak terasa

-mengurangkan keletihan kalau jalan kaki lama2

-mengurangkan hentakan



Reebok Valet DMX

Image Hosted by ImageShack.us

puaka mana yang merasuk aku beli kasut ni aku tak tau. Tapi kasut ni:

-ada satu saluran udara yang membahagikan antara kusyen bahagian depan ngan belakang.

-Bila berjalan angin bahagian tumit akan beralih ke kusyen hadapan untuk menyaport impak bahagian depan kaki pulak.

-Opti-Flex Zone (jari-jari kaki bebas bergerak)

-Play Dry™ untuk sedut semua lembapan (kaki takkan bau ular)

-tapak kalis minyak (oil resistant)

-selesa tak ingat



Overall aku puas hati sangat ngan kasut baru aku ni.

No comments:

Post a Comment