Wednesday, October 27, 2004

:: 10 hari di Bentong

:: Modus Operandi

Bila ada kerja aku terpaksa merempit ke Bentong untuk pulun habih kerja tersebut. Pada awalnya aku bajet nak stay dalam sehari dua je. Memang, baju tu siap sehari je sebab bulan puasa ni takde nak berhenti makan punya, main tabuh je bikin. Tapi tiba-tiba banyak pulak perkara yang musti diselesaikan. maka aku terpaksalah stay sana selama 10 hari.



Pasar Ramadhan

Pasar ramadhan di bentong memberikan aku perspektif baru dalam membeli juadah berbuka. Banyak makanan-makan asing yang jarang aku jumpa ada jual kat sini.



:: Awek

Selain dari bazaar ramadhan, di kiri-kanan jalan bentong ada gerai-gerai kecil yang jual makanan dan kueh. Kebanyakkanya awek yang jaga. Di sini aku bukan sahaja rambang mata dalam memilih juadah berbuka puasa tapi dalam memilih awek mana yang terbaik untuk aku singgah.



:: Awek Champion

Rezeki bulan ramadhan barangkali, Pedal spot satu gerai yang awek dia boleh tahan. Memula aku tak percaya, tapi bila kitaorang singgah je, pehh... Cute!

Yang pasti bukan sebab manis muka kiut dia tu, tapi memang makanan dan kueh yang dia jual tu semuanya sedap. Hatta telur goreng sekalipun. Serius!



:: Connection

Tetiba Pedal bawak telepon bimbit kamera yang ada GPRS kat opis. Aku boleh TAG je kat Tagbod tu. Pedal nampaknya lebih cenderung melayari laman web lucah dengan telepon bimbit kamera dia tu.



keje siap-kemas opis-packing-BALIK!!

No comments:

Post a Comment