Saturday, February 26, 2005

:: Special Feature Line-up

Akan datang menemui anda!

Hatiku Bukan Pualam
Dah bertahun-tahun lamanya aku menyampah ngan perkataan pualam ni. Sebab aku tak tau maksudnya. Yang aku tau zaman dulu ada cerekarama dalam tv yang bertajuk 'Hatiku Bukan Pualam'. Jadi aku main sebat je taruk tajuk macam tu.
Ni macam biasa sebuah kisah benar yang berlaku di dalam aku punya 'circle of friends'. Cite ni tragik tapi tak sedih sebab kita akan jadi hangin. Ia akan berkisar di salam persoalan siapakah yang asshole dalam cerita ni? Semuanya salah siapa? Padahal memang jelas siapa yang asshole.
Overall cite ni adalah pasal, kalau sekali aku dah nasihat, pastu tak dengar maka korang akan menerima padahnya. Kat sini terbukti betapa tepatnya ramalan aku dalam sesetengah perkara. Dan dengan cemerlang membuktikan bahawa mereka yang dapat susah adalah mereka yang meragui integriti kata-kata aku. Hehehe...
Kategori : Special Feature
Format : Remotely hosted webpage
Tarikh : Awal Mac 2005

Bidadari Rewritten
Yang ni tak perlu diperkenalkan lagi. Kali ni aku tulis semula. Mana-mana part yang aku tak puas hati tu aku ejas balik. mana-mana yang aku terlupa nak letak tu aku taruk balik. Mungkin ada 2-3 keping lagi gambar aku letak nanti.
Buat masa sekarang ni kalau korang pakai dail 1515 lagi, aku sajes korang daftar streamyx. Sebab Bidadari Rewritten ni akan di publish dalam format .swf ngan .exe. Takde dah display kat sini, tapi korang boleh donlod dan nengok bila-bila masa korang nak. Aku ingat estimated file size dia dalam 10+mb.
Ni la last sekali aku akan berpandir ngan kes 'Bidadari' ni. Lepas tu takde dah. Kira grand finale la jugak ni. Bab-bab tambahan yang hujung-hujung tu bukan aku lupa nak taruk tapi tak berlaku lagi. Sebab aku ada plan something yang pastinya akan jadi bab baru dalam Bidadari Rewritten ni.
Nak tau kedahsyatan cerita ni, aku dah hantar kat Gangguan Teksual, tapi kena rijek. Sebab tak sesuai untuk kanak-kanak. Ini kali terakhir aku tulis pasal ni, dan sama-sama kita lihat bagaimana sebuah cerita biasa akan bertukar menjadi khabar angin/dongeng.
Kategori : Special Feature Presentation
Format : Shockwave Flash (.swf)/Excecutable(.exe)
Tarikh : May 2005

GT02 II
Tahun 2003 ari tu aku menacapai kejayaan yang tak terduga dengan berjaya menawan puncak Gunung Tahan. Tahun ni aku akan merepeat balik aktiviti ni bersama-sama dengan line-up yang baru dan gear yang lebih dasyat.
Nama dia stands for Gunung Tahan 2002. Sebab planning awal dia nak pegi tahun 2002. Sebab aku berazam nak tawan puncak dia sebelum umur aku 20 tahun. Tapi sebab banyak masalah yang menimpa, tahun 2003 jugak kitaorang berjaya naik. Mujur tahun tu aku belum lagi umur 20 tahun. Demi menjaga intergriti projek ni, aku kekalkan nama dia jadi GT02.
Dan tahun ni aku umumkan pulak GT02 II. Dulu kitaorang naik 3 orang je. Tapi tahun ni ramai yang nak join sebab aku ada publish review dia dalam zine Journal Vol.1. Ramai yang berminat, tapi aku handpick mereka-mereka yang layak je. Yang fit, yang mental kuat, tahan maki, takde nangis-nangis punya kaki.
Penyertaan dah ditutup. Kuota peserta dah dicapai. Tapi ada beberapa masalah yang berlaku sampai aku terpaksa rijek beberapa peserta, dan skang ni aku ingat ada kosong dalam 2-3 tempat gitu. Ada sesapa braney?
Tarikh yang dijadualkan adalah 21hb April 2005. Aku memilih tarikh ni sebab kalau mengikut jadual perjalanan yang aku rancang, rombongan akan tiba di puncak ngam-ngam time bulan penuh. Itu jam menangis la korang.
Pepehal projek ni memang dah kompom, tapi detail dia tak berapa diperincikan lagi. Kita tunggu dan lihat je la.
Kategori : Special Report
Format : Regular BlogPost
Tarikh : Mac 2005

:: Template
Aku dah letak Google Adsense kat blog ni. Ia tak kacau mende-mende lain. Tapi aku saspek ada something yang pop.
Now who pop?! FYI aku migrain lagin ngan blogspot ni. Ejas-ejas, bancau. Ejas-ejas, bancau. Last-last biar je lah macam ni. Amacam?

No comments:

Post a Comment