Saturday, February 26, 2005

:: Proton Satria Replacement Model

Aku tak into sangat pasal keta-keta ni. Tapi ini pasal keta buatan malaysia ni jadi takkan nak buat tak reti je ekk? Lepas Wira Replacement Model. Tak lama lagi ada pulak Satria Replacement Model. Sebagaimana Satria yang lama ari tu rupa seakan-akan Wira, macam tu lah jugak Satria Replacement Model ni rupa parasnya ada la iras-iras Gen2.
Yup, keta ni tak launch lagi. Tapi tetiba ada kutu mana tah yang pegi amik gambar. Tapi yang paling pastinya, aku tak mampu nak angkat walaupun dia launch esok.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Hek ele.. sebijik macam Gen2. Aku ingat diaorang kena sediakan kaler scheme yang lain daripada Gen2 baru la kita boleh bezakan. Kalau tak nanti sama je. Pastu orang kampung pun tak kagum. Padahal model baru. Tapi diaorang tak sedar.

Image Hosted by ImageShack.us
Kalau dilihat dengan teliti, kita boleh nengok posisi ekzos dia kat tengah-tengah. Sesuatu yang baru.

Image Hosted by ImageShack.us
Pepehal aku harap dengan pelancaran Satria Replacement Model ni nanti kita akan dapat fresh looks on kita punya jalan-jalan raya ni. Syok jugak ada perubahan. Ini tidak, asik keta tuuuu je yang lalu. Pastu semua orang pakai pulak tu. Boring arr bai...
Memang aku berminat, tapi tunggu kalau-kalau ada duit sekampit terjumpa tepi jalan baru aku angkat keta ni. Sebelum tu, hati aku tetap pada yang satu, Elise.

No comments:

Post a Comment