Saturday, February 12, 2005

:: Late Show With Kumprinx

Seleksi post pendek

Mental Block
Ni la gelaja yang paling aku tak berkenan sekali. Aku ada 2-3 design nak kena buat. Tapi masalahnya mental block. Idea 'tok-sir-tubik'. Dah jenuh nengok-nengok gambar, usyar awek kat tepi jalan, memecut menunggang Kawasaki Turbo, menelefon rakan-rakan sekolah yang lama dan jugak mendengar lagu 'Kau kunci Cintaku Dalam Hatimu' dendangan Ramlah Ram. Namun idea tak mari jugak. Aku percaya design yang power tidak akan datang kalau kita main perah-perah je. Dia mesti ada something yang trigger idea tu, dan seterusnya adalah chain reaction yang akan menghasilkan karya yang unggul. Masalahnya nak cepat ni!!
Mental Block juga pernah berlaku pada 5 September 2004

Perjalanan Beribu Batu
Aku baru sekarang ni dapat rilek sikit. 2-3 hari yang lepas ni sungguh chaos. Ke sana-sini aku merempit. Kuala Lipis- Bentong- Genting- Bukit Indah/Janda Baik- Bentong balik dan akhirnya kembali ke tanah air yang tercinta- Kuala Lipis. Dah la semalam tak tido.

Karat
Aku sebenarnya dah mangli nak layan karat ni. Aku tak nak karat lagi dah. Aku nak kembali ke zaman kegemilangan aku yang masih berkilat dan tajam. Somehow kesibukan seharian berjaya menggilap kembali jiwa aku daripada berkarat ni. Cuma aku perlu pastikan aku takde masa nak duduk sorang-sorang dan layan blues.

Member Saya (Coming Soon)
Ni slot baru dalam Pyrokumprinx Advanced Media. Di mana aku akan memperkenalkan kenalan-kenalan aku yang ada macam-macam pe'el yang kadangkala best, tapi paling banyak hampeh. Mesti best punyalah ni...

Radio Darkness
Aku selalu cakap kat orang,
"Jangan siksa diri..."
"Usahlah dikenang lagi..."
Skang ni kalau aku cakap kat korang ayat-ayat macam ni, korang hanya perlu jawap,
"That applies to you too..."

Sakit Demam
Lepas balik dari merempit ke Genting ari tu, terus je aku sakit tekak. Gejala macam ni aku dah masak sangat. Mesti tak lama lagi aku akan batuk. Bila aku batuk, aku akan batuk dengan kronik. Stok tak bangkit dari katil punya. Boleh la bercuti.

Obesiti
Mungkin sebab keadaan kewangan yang kukuh skang ni, aku jadi kuat makan. Sampai aku naik risau. Semua tempat aku pegi nak pekena makan. Macam-macam mende aku nak pekena. Perutpun maintain je padat ngan makanan. Bila kuat makan, kita akan jadi cepat lapar pulak. Maybe dengan keadaan demam aku ni, aku akan kurang sikit makan dan memberikan ruang untuk perut aku berehat. Masalahnya:
Time demam ni selera menjadi-jadi pulak!

RM10,000 T-shirt
Aku dah cakap. T-shirt ni skang display kat ibusawat Oxygen Studio. Tapi esok-lusa dah kena hantar ke bumi kenyalang. Aku nak ambik gambar pun takde kamera. Design diapun aku dah delete. Walaumacambagaimanasekalipun, kalau korang nak nengok t-shirt ni, korang kena nengok bila tuan punya badan pakai.

Hit
Aku nak beli hosting. Tak lama lagi. Ada sesapa nak tumpang? Aku bagi directory satu. Makin hari makin banyak hit yang aku terima. Header lagu aku yang baru tu aku host kat Geoshitties. Dia ada quota bandwidth. Kalau lebih, tak dapat la nengok.

GT02 II
Mengumumkan projek paling grand tahun ini. Paling dahsyat. Paling champion. Skang ni dalam proses brainstorming. Nanti gua kasi angkat banner satu.

No comments:

Post a Comment