Tuesday, February 8, 2005

:: Pindah Umah

Fuh!! Letih...

Skang gua mengumumkan bahawa fasa ke-2 perpindahan ni telahpun selesai. Iaitu fasa memindahkan semua sekali post-post lama aku kat Danchan ari tu ke sini.

Gua jugak secara rasminya telah men-shutdown Danchan. Nengok

Sedih jugak. Belumpun sempat setahun. Dah nak kena pindah. Sayang betul. Aku dah ngam sangat ngan Danchan tu. Dah khatam. Kalau boleh aku nak stay kat sana.

Truth is, downtime is not good for business.

Esok pulak gua akan usahakan list Special Feature kat sidebar tu. Kat sini ada permalink, yang menyenangkan kerja aku. Dan jugak link-link rerakan blogger yang lain. Ada antara diaorang yang pindah jugak. Kepada yang ada link ke aku tu, aku harap korang dapat mengupdate link korang secepat mungkin.



Pepehal gua bangga sebab dapat melalui downtime ni dengan cemerlang. Aku berjaya transfer ke Blogspot ni tanpa mengubah atau meng-adjust apa-apa berkenaan layout blog ni. Ada jugak 2-3 isu yang aku perlu biasakan dengan Blogspot ni.



Dengan ini jugak gua mengumumkan Special Feature pertama kat Blogspot ni iaitu 'The RM10,000 T-shirt'. Yang gua akan publish esok.



Tips: Selamatkan post-post lama korang kat Danchan. Search kat Google nama blog korang. Pastu klik link 'Cached'. Buat masa ni Google masih ada simpan content korang tu. Pastu save la..

No comments:

Post a Comment