Thursday, December 8, 2005

Seleksi Pilihan Blog Minggu Ini & FFVII: Advent Children

Narish

Bagi aku blog yang baik dan best bukanlah terletak pada lay-out yang handal dan script yang hebat. Instead semuanya bergantung kepada penulisan itu sendiri. Style dia macamana, penceritaan, penggunaan ayat dan perkataan yang strategik. Sekali nengok blog ni terus masuk dalam bookmark aku. Orangnya keje designer. Dream job aku masa muda-muda dulu.. hehe.
Korang jugak boleh nengok portfolio(?) dia kat http://creativenarish.blogdrive.com. Terer beb. Menyebabkan aku mungkin tersipu-sipu malu dan tak boleh cari makan dah lepas ni. Balik kampung toreh getah.
Waima apapun. Aku suka blog yang sentuh perkara-perkara terlepas pandang. Contohnya dalam post terkini dia skang ni bertajuk 'Ngantuknyerrrrrr'. Good stuff! I like it. Tunggu apa lagi, pegi la nengok sendiri.
Nota: Harga getah skang ni melambung tinggi. 'Record High' kata sorang pakcik ni.


FF7

2 comments:

  1. baik ati tol en kumprinx ni. abes pemes blog yg dipromote tu. ahahaha.... gerenti hit up. Sy pon dah gi dah situ.

    ReplyDelete
  2. Am pun dah menjengok disitu, selain tuannya creatif, cantik juga orgnya kmx hehehe

    ReplyDelete