Thursday, December 22, 2005

Bersabarlah.

coming soon

Tak lama lagi aku akan upload trailer (Flash/SWF) untuk kmx9 nanti. Daripada trailer tersebut korang akan tau apa yang aku tengah buat skang ni. Dan ada jugak lebih banyak insight pasal komponen baru untuk Pyrokumprinx Advanced Media ni nanti iaitu 'Obscenity Filter', 'Decal', 'Diges', family tree dan jugak yang paling power 'kumprinx18'. kumprinx18 adalah byproduct daripada 'Obscenity Filter' ni nanti. kmx9 adalah upgrade yang paling jitu sekali. Sepatutnya sampai peringkat ni tangan korang dah berasa sejuk dan berpeluh. Degupan jantung menjadi lebih laju. Hehe..

Projek mega yang digembar-gemburkan tu akan dinamakan 'Diges'. Sesapa lagi rasa-rasa berminat dengan projek ni, silalah mengontek aku. Tinggal e-mail ke apa. Kerana aku hanya akan meng-inform mereka yang berminat sahaja. Penyertaan tidak akan dibuka kepada umum. Mereka yang join ni nanti akan jadi warga yang paling cool sekali. Ini projek sukarela, tak dapat wang. Tapi banyak benefit kepada korang sendiri jugak. Projek ini jugak bukan satu lagi projek buku. Saya harap ini akan menjadi seperti yang saya harapkan.

Berikut adalah update terkini:

sebeneleben
7eleven akan dibukak kat Lipis tak lama lagi. Kedai ni paling laju sekali bukak. Keseluruhan kerja-kerja modified kedai tu ambik masa kurang dari seminggu je aku rasa. Pembukaan 7E kat Lipis ni signifikan kepada tak perlu pow rokok member tatkala kehabisan rokok di malam hari (takde kedai bukak dah).

Restoran Sri Medina
Berhampiran ngan 7Eleven baru tu nantu ada restoran 'Sri Medina'. Dengar khabarnya orang pakistan yang bukak restoren ni. Saya telah men-sample makanan dia dan saya berikan 4 bintang. Ada jual roti nan. Orang kampung semua molopong nengok roti bakar dalam tempayan. Selama ni takde. Dan mereka ingat tempoyak je letak dalam tempayan. Namun demikian saya jugak sangat berbesar hati jika tukang masak kedai tu pakai pakaian yang smart sikit dan kurang maki hamun pekerja dia. Ini pakai selekeh je..

Nasik Lemak MILF
Bukan pasal 'nasik lemak' MILF tersebut. Tapi pasal nasik lemak yang dia jual. Aku sekarang berasa risau sebab beberapa hari kebelakangan ni aku asik layan nasik lemak dia je. Nasik lemak dia memang sedap. Sambal dia power dan ada papadam.

Coming Soon:
-The Chronicles Of Chomi. The Cat, The Bed and Wet Pussy

1 comment:

  1. 'Obscenity Filter'--->jenuh da aku nak carik maksud dia..xpaham2 aku..

    ReplyDelete