Thursday, March 31, 2005

:: Vote Opens Today!

Calon

Menjelang GT02 II
Menjelang nak naik gunung ni aku banyak kena atur jadual seharian aku supaya ngam. Aku tak nak nanti ada pulak yang leleh sampai tak sempat nak naik gunung nanti. Ada 2 lagi projek mega yang perlu aku siapkan sebelum GT02 II. Lepas tu Oxygen Studio akan memberhentikan operasinya selama 2 minggu.
10 hari sebelum GT02 II, semua kerja perlu disiapkan. Dan semua payment haruslah diterima untuk memfinance trip kitaorang ni. Jadual kerja yang berkesan telah dirancang. Kali ni ada slot 'tido' dalam jadual kerja. Kalau selama ni kerja 24jam pastu tido 5 jam, skang ni kerja start 8.00 pagi sampai 4.00 petang je. Kemudian sambung pukul 7.00 malam sampai 11.00 malam. Untuk memastikan seme krew dapat tidur yang secukupnya. Aku pun kena jaga kesihatan aku supaya fit menjelang GT02.
Dalam pada itu aku dah start latihan intensif. Aktiviti yang serupa macam 'Berlari Untuk Ketenangan' dulu kini terpaksa dilancarkan kembali. Senaman ringan rutin aku akan ditingkatkan 2-3 kali ganda menjadi 'senaman berat' pulak. Ini semua untuk memastikan stamina yang mencukupi.

April Fool
Buat pengetahuan korang semua, aku tak sambut April Fool ni. Walaupun aku ada jugak pikir-pikir pranks nak pekena orang, namun aku rasa tak perlu sangat. Waima demikian, kalau ada sapa-sapa yang try-try nak mem-pekena-kan aku hari ni, aku akan memberikan sekeping pelempang kepada mereka. Diulangi - SEKEPING PELEMPANG.

entah mende jaddah tah aku nak tulis lagi tadi, lupa dah..

No comments:

Post a Comment