Thursday, March 17, 2005

:: Late Show With Kumprinx


Strategi Yang Berjaya
Hari ni aku berjaya tido sepuas-puasnya. Maklumlah tengah bercuti ni, mesti nak pekena tido yang berkhasiat. Sebelum tido aku kunci pintu bilik, jadi takde orang akan kejut aku. Menatang Tucin tu pun tak mampu masuk nak gigit hidung aku pepagi. Hari ni aku puas.

Spoiler 'Dendam Kesumat'
Cerita pasal cintan-cintan aku dah tulis, pasal hantu puaka aku dah tulis. Kali ni aku nak story pulak pasal pengalaman aku masa sekolah ari tu. Seingat aku aku pernah cuba nak tulis cerita ni kat Bentong ari tu, tapi pc tu problem. Habis semua dekat 17 bab. Takpe, sebab aku ni tabah orangnye (cet!) maka aku akan tulis semula.
Spoiler:
"Ko ingat apa yang diaorang buat kat aku tu boleh setel macam tu je?! Kali ni aku bayar balik dengan kemaluan yang tak terperi. Skala pembalasan dendam kesumat aku ni bukan sekadar kena pada dia je, tapi satu sekolah ni akan merasa. Korang nengok lah nanti!!"

Menengok Bola
Aku tak into sangat pasal bola-bola ni. Tapi ada member aku main, maka akupun pergi la nengok untuk memberi sokongan. Liga Perdana Kuala Lipis. Semua yang main tu kenal antara satu sama lain. Tak hairanlah kalau aku boleh terdengar ayat macam ni:
"Jaga kau Rosli, aku calar keta kau nanti"
Hek ele.. main bola pun nak gaduh.

Upgrade in Progress
Aku try letak satu lagi layer yang macam Special Feature punya sidebar tu. Try macam ni dalam seminggu. Kalau ada masalah kita revert balik. Ha satu lagi yang paling penting, aku tau 35% dari korang masih lagi guna display 800x600. Skang ni aku sajes tukar kepada 1024x768. Sebab lepas ni blog ni dah tak support display 800x600. Diulangi tak support dah! Display macam tu orang zaman dulu je yang pakai. Layout blog ni akan bancau kalau display 800x600. Aku maleh (tak reti) nak ejas bagi ngam.

Mencari Coke Menyanyi
Kat dalam TV iklan dia cakap ada tin Coke yang bila bukak boleh nyanyi. Aku heran macamana dia boleh buat cenggitu. Sebab tu skang ni aku asik minum coke tin je sebab nak cari coke ada bunyi punya itu. Haiya. Dah la Coke tu gula banyak. Macamana aku nak stay fit menjelang GT02 II ni?

Sosej Babi
Aku tak gemar sangat makan sosej ni. Jadi kemungkinan besar tak berapa banyak kali sangat la aku termakan babi. Sosej gua tak kisah. Tapi Pringles kegemaran aku tu pun ada babi jugak!? Prongles adalah sebahagian daripada 'Victory Pack' untuk GT02 II nanti. Nak ganti dengan mende ekk?
Pepehal bagi yang selama ni penggemar makan sosej, aku ucapkan:
"Korang seme makan babi!!"
Kalau tak tau takpe kan,kan.. kan?!

No comments:

Post a Comment