Friday, April 1, 2005

:: Kasih Tak Sampai

Sebentar tadi, yakni baru je sebentar tadi, saya terasa macam nak kencing sangat. Tak tahan dah. Tapi jam dah menunjukkan pukul 6.00 petang. Jadi time ni tandas kat Centerpoint ni dah tutup. Nak balik umah malas. Jadi aku panggil Mie untuk kaver line aku kencing kat hujung koridor depan kedai aku nih. Kat tangga imigensyi. Kat sini takde orang lalu. Takde sapa yang nak guna tangga ni. Tempat ni adalah last resort kalau tak tahan sangat nak kencing.
Aku memberi isyarat kepada Mie untuk meng-cover line ketika aku sedang menjalankan tugas aku dan kalau ada sapa-sapa lalu dia haruslah membuat bunyi isyarat rahsia yang berbunyi, "Kuuu kuu kuu" (bunyi burung tekukur).

Namun hajat saya terhenti separuh jalan apabila saya jumpa member saya sendiri (nama dirahsiakan) sedang beromen bersama makwenya di situ.
Hek ele.. hampeh sangat!

No comments:

Post a Comment