Tuesday, February 7, 2006

Seleksi Blog Pilihan Minggu Ini - Sofeanny-Catatan Emosional

Sofeanny-Catatan Emosional

Sekarang mungkin aku terpanggil untuk meletakkan blog-blog 'baru di pasaran' untuk masuk dalam Seleksi Blog Minggu Ini. Namun sejak zaman berzaman lagi ada satu blog ni aku memang into dan menantikan post terkini setiap masa.
Sofeanny:=catatan emosional
Aku tak tau dia ni siapa, duduk kat mana keje mende tapi blog dia ni ada satu aura tarikan yang champion. Mungkin sebab keikhlasan dalam penulisan dia. Stail dia ataupun cerita-cerita yang digarap dengan penuh rilek. Bila baca aku bayangkan bibit perkataan tu semua keluar dari mulut dia macam tu lah. Jadi senang nak baca. Tak heavy macam sesetengah blog yang berusaha keras untuk mepastikan ayat-ayat nampak gempak gitu.
Dari pemerhatian aku dalam setahun lebih gitu, dia ni selalu jenjalan mana-mana, shopping seme. Dan paling champion adalah aktiviti mengail (memancing) yang selalu naik dalam post-post dia.
Di tengah-tengah orang semua cerita itu ini (Akademi Fcukinghell, AJL, craphole movies) tak kurang jugak yang main rembat je post dari sumber-sumber lain, Sofeanny stay cool ngan post-post biasa. Mengekalkan term blogging tu sebagai satu diari secara konsisten. Aspek yang paling aku minat adalah honesty. Tak perlu kita open bagitau kepada semua orang siapa kita, keje mende, anak bape ramai, yang penting apa yang kita tulis tu. Dan apa yang kita nak express dengan menggunapakai medium blogging ni sebagai satu platform. Aku takde hal kalau cerita tu crap macamana sekalipun, mengail dapat ikan apa sekalipun, naik motor sampai sakit bontot. Bagi aku, inilah blogging at it's purest form. Sofeanny- Pure Blog.

Sofeanny:=catatan emosional

Hit it! Tell her Kumprinx say Hi!

1 comment:

  1. yey! yey! kumprinx baik, yey! yey!, terima kasih, yey! yay! sukanya saya!

    ReplyDelete