Monday, February 13, 2006

Hapdet Terkini!

yeah right

Ini bukan kmxnine
Sedang korang semua ada yang dah naik boring menunggu kmxnine, hari ni aku up template baru. Ni namanya 'Lite Edition'. Loading jauh lebih cepat dari pyrokmxadvncdmda8 ari tu dan jugak kalering yang fresh untuk memberikan sedikit idea apa yang korang boleh expect untuk kmxnine nanti. Dalam sedikit masa lagi aku akan upload trailer terbaru kmxnine untuk korang nengok. Pepehal bawak bersabar.. It'll worth the wait!

Roadblock

Akhir2 ni roadblock kuat betul. Kat depan pejabat Tasklink sana. Siang tadi aku sangkut kat umah Mael sampai pukul 11 malam menunggu diaorang habih. Ya, saya tak memiliki sebarang lesen memandu dan saya juga memandu kenderaan yang 'Most Wanted'. Esok aku nekad amik lesen.

Banjir

Dengan ini aku secara rasminya melaporkan bahawa jalan Lipis-Jerantut sudah banjir. Banjir kat Mela dan jalan tersebut kini ditutup sehingga itu air kembali surut. Kepada yang ingin menggunakan laluan alternatif ke Kuantan dinasihatkan agar membatalkan hasrat tersebut melainkan korang menaiki speedboat atau jetski. Jika ada sebarang masalah jangan telefon saya. Telefon Samy Vellu.

Selasa nan Boring

Zaman dulu hari selasa memang aku tak kuar umah. Malam semua cite best kat AXN. House, Las Vegas. Skang 2-2 cite tu dah abis (season). Jadi malam ni aku akan menjadi selenge kat umah dan barangkali keluar melepak kerana bukankah melepak tu makanan aku dan bukankah ini Pyrokumprinx Advanced Media?

Kings Of Construction

Tak lama lagi aku akan melancarkan projek construction yang paling besar sekali dalam hidup aku. Kita bercakap tentang simen, batu-bata, air tapau dan kereta sorong. Ini bukan projek main-main. Tapi kalau ia berjaya ia merupakan projek construction aku yang pertama sekali dan saya sepatutnya berasa bangga.

1 comment: