Monday, January 23, 2006

Biar Betik..?!

Diges
Diges skang ni dah melalui 'soft opening'. Penyertaan masih lagi dibuka kepada sesiapa yang berminat. Sila mengontek aku dengan apa cara sekalipun. Buat masa skang ni aku dah pun meng-invite beberapa penulis yang aku rasa layak untuk projek ni. Sila respon dengan segara. Post la post pertama korang supaya aku boleh masuk dalam feed terkini kat sana. Feed tu akan display post yang terkini kat blog korang. Kamon la. Kalau dah seharian online takkan tak jumpa mende-mende yang best?

Kumprinx II
Love is in. Love is inevitable. From the first design template back in 2004, i know i need to step a number. The non-existant II will now resurface. Kumprinx II coming soon.

kmxnine
Facelift yang ke-sembilan. Tak kunjung siap. Main blog yang paling berkuasa sebab banyak 'minions' dia yang akan terkena sambaran hapdet terkini dia. I call this- 'Post-Transponse'. Beserta banyak lagi advancement terkini.

Dendam Kesumat
Aku dah plan nak publish cite ni dari dulu lagi. Tapi masanya akan tiba tak lama lagi. Ceritanya panjang. Penuh drama.
Waima aku skang ni boleh dikatakan seorang penganggur, namun waktu aku sibuk memanjang. Aku tak tau apa yang aku buat, dan apa signifikan perbuatan aku tu terhadap posisi kewangan dan jumlah batang rokok dalam poket seluar aku. Bagaimana aku nak luangkan masa buat mende ni semua?
Usah hawatir. Walaupun slow, tapi progres tu boleh dilihat.


Iyee betik..

2 comments:

  1. I really like your performance parts related blog site. I have a performance parts related web site at performance parts. If you're into performance parts. You will want to check it out.

    ReplyDelete