Tuesday, November 8, 2005

Tagged

Pada mulanya aku kurang mengerti apa yang aku perlu lakukan. Tapi bila dah nengok orang lain buat macamana, aku tau. Walaubagaimanapun, soklan-soklan yang ditanya di sini adalah mende-mende yang i normally refuse to answer. Even anonymously. I try my best la..

1. Seven things i plan to do before i die:
Menikah, naik aji (atau antar mak bapak pegi aji), jadi kaya, tu mungkin dah biasa sangat (stendet la bai..) tapi aku ada plan bulan mei 2006 nanti nak round satu Malaysia naik public transport, takde penginapan yang proper, hidup dengan penuh susah payah dan ngan bajet yang paling ciput untuk tempoh masa yang tak terhad. Ni adalah aunthetic travel experience yang paling ultimate sekali. Lepas tu baru la aku bersedia untuk pengembaraan seterusnya iaitu ke Timur Tengah. Itu adalah antara perkara yang aku nak setel sebelum mati.

2. Seven celebrity crushes:
-Winona Ryder
-Meg Ryan
-Andrea Corr
-Alyson Hannigan
-Rachael Leigh Cook
-Milla Jovovich

3. Seven often repeated words:
-"Fcukinghell"
-"Pak lu.." (lepak dulu)
-"Pekena"
-"Silakan"
-"Bodo.."
-"Merempit"
-"Yeah"

4. Seven traits i look for in the opposite sex:
Baik hati, penyayang, solehah, understanding, cantik tu semua standard. Selebihnya;
-Adventurous
-Bubbly
-Lethal
-Teliti
-Sport etc..

5. Seven people this tags goes to:
Emm.. I dont want to bug other people with this.

4 comments:

  1. takkan 4 soklan je? hehe..tgk gaya jawab pun tau dah boringnya

    ReplyDelete
  2. takkan 4 soklan je? tengok gaya tau dah, boring nak jawab. heheh

    ReplyDelete
  3. tq, sudi gak ko layan mende nih..

    sori kalo tak suka.. aku layan pon saje je suka-suka je.. kalo tak boring gile blog aku tuh.. anggap jelah bende ni sebagai entertainment.. sesuatu yang menceriakan blog..

    p/s: check out screamo session! nak join ke?

    ReplyDelete
  4. tak de interbiu ngan kawasaki turbo ke? yele, pengalaman kedua tido balai.. bukan calang2 tuh..

    ReplyDelete