Wednesday, July 7, 2004

:: Sing For Absolution

Image Hosted by ImageShack.us Bersikap sarkastik memang seronok kalau yang mendengar paham. Gua bukan jahat punya orang tapi gua yakin bahawa orang yang bersikap jahat dengan gua, dengan famili aku, dengan rakan-rakan aku berhak untuk menerima pambalasan yang setimpal malah lebih lagi.

Kau baik dengan aku - kau dapat semuanya

Kau jahat dengan aku - kau akan kehilangan semuanya

Maka teknik terbaik untuk menghukum adalah dengan menyekat segala kelebihan yang mereka miliki sepanjang bersama aku. Di mana kebergantungan terhadap aku adalah aset paling premium yang aku miliki. Di sinilah kelebihan untuk memaafkan kelihatan dengan jelas-

Kerana kesetiaan sentiasa boleh diperguna pakai



mungkin aku takde kerja nak buat

banyak sangat masa terluang sampai ada 2 post ari ni

realitinya, pada hari ini aku terlalu banyak berfikir.

No comments:

Post a Comment