Wednesday, July 7, 2004

:: Epilog Migrain dari Lipis

Sakit kepala cari hosting. Stress. Betul hati stress tapi tak ngaku stress. Sebab aku yakin aku memang maintain kesihatan mental yang positif. Migrain dengan perangai orang-orang sekeliling. Macam-macam hal la bebudak ni. Hari panas macam ni elok sangat kalau tido.

Sekarang ni aku tak tahu samada aku harus ketawa atau menangis, atau sedih, ataugembira, atau tidak ambil peduli dengan sikap orang lain yang hanya mementingkan wang. Zaman sekarang ni orang-orang yang menghadapi masalah adalah orang yang meletakkan duit sebagai primary dalam hidup diaorang.



Takde duit gua takde hal...

Takde harga diri gua tak boleh blah!




(gua akan usahakan satu page info pasal mende ni supaya korang paham apa yang aku migrainkan ni)

No comments:

Post a Comment