Thursday, March 2, 2006

kmxnine trailer

Click to view. Opens in new window
Link bukak dalam window baru

Sebentar tadi gua baharu sahaja mengupload trailer untuk kmxnine. Korang boleh klik gambar kat atas sana dan nengok. 'Domestic Poor Animation' Flash bukan bidang aku, tapi aku gemar memain ngan Flash ni nak-nak ada software macam Swish yang menjadikannya semudah 1-2-3. Kadangkala bila menengok balik trailer ni rasa macam masa aku mula-mula kenal HTML dulu. Koman dan macam budak-budak. Pepehal mende ni dah lama aku buat dan tak jadi-jadi. So aku tibai je finishing dia sampai jadi dan upload untuk tontonan korang sebab dah naik menyampah aku nengok kat desktop kompiter aku ni.

kmxnine teaser trailer
Made with
: SwishMax
Running time: Seminit lebih gitu
Hosted on : The super speed, unlimited bandwidth TahapSempurna server!
Soundtrack : Butterflies and Hurricane - Muse
Lirik:
Dont let yourself down
Dont let yourself go
Your last chance has arrived
Best. You got to be the best
You got to change the world and use this chance to be heard
Your time is now
Your time is nowwwww...

Enjoy!

4 comments:

  1. pergghh!.

    lu buat swish mmg cara.hidup kmx9!

    beb,sori ah gua tak dapat nak sumbang artikel dlm diges lagik.nanti dapat artikel masyuk.gua bubuh ok?.boleh?.

    ReplyDelete
  2. Sgt dasyat, sgt mengancam.. kewl! Terrer tahap dewa lah~

    ReplyDelete
  3. pehh! aku pong x reti buat flash camtu.. senang ek kalo gune swish? aku x reti guna macromedia flash.. animation yg aku buat pon sgt basic, tapi bukan utk site aku.. kdg² aku kena apdet website customer, adela buat simple flash animation kdg².. orait, buleh try swish neh.. tq! :)

    ReplyDelete