Thursday, October 27, 2005

Korang ingat lagi tak?

Image Hosted by ImageShack.us
Dalam ni, hasil kerja aku yang paling aku puas hati. Bukan nak kempen suh korang beli. Waima kalau korang beli, lagi cun. Kalau tak, telan air liur je la beb. Zine Journal Vol.1/Hilang Punca #5 ni direleasekan Mac tahun lepas. Zine ni dah lama. Jadi mengapa aku sajes korang baca?
Sebab sequelnya akan menyusul bulan depan. Memang power. Tak tipu. Crossover yang kedua ni menjanjikan isi kandungan yang jauh melampaui zaman kita ni. Penulisan yang berselirat ngan taktikal sarkastik. Bahagian yang aku tulis tosah cerita, tapi part yang Hilang Punca tu memang power. Aku daru dulu lagi respek penulisan budak Firdaus ni. Kalau zaman-zaman dulu, aku selalu cuba nak replicate style penulisan dia. Tapi akhirnya tak berjaya danimageshack I end up dengan apa yang aku ada skang ni. Aku dah baca material yang dia hantar kat aku. Sakit kepala aku. Macamana aku nak tulis perkara yang setanding ngan dia punya ni?! Selenge la aku macam ni!
Anyway, aku sangat exited ngan release yang akan datang ni. Korang tunggu je la. It's the mother of all promise. Pasti tak mengecewakan.

Mengkalau korang nak beli Journal Vol.1/Hilang Punca #5, bolih la mengkontek aku. Ataupun mana-mana distro yang ada jual zine tersebut. (Cover depan ni gambo masa aku naik gunung ari tu ngan budak Firdaus ni. hehe..)

Journal Vol.2/Hilang Punca#6 coming soon (on print)

4 comments:

  1. kump,

    berape ko nak tolak zine tu sekeping?.

    kasik tahu ler hargenyeee..

    ReplyDelete
  2. weh, kasi aku jual sket kat shah alam neh

    ReplyDelete
  3. weh kmx ce aok pamerkan alamat aok ter. gone gaye koi nok beli ahyee

    ReplyDelete
  4. woi kumprinx and pp!!! pehhh zine!!! aku dah lama tak baca zine...berapa RM? design lawa giler siap ada gambar lagi!!! email aku..norhisham1979@yahoo.com

    ps: kirim salam kat anip. tahniah sebab ada baby. selamat menjadi papa.

    ikhlas Apex / Hisham

    ReplyDelete