Friday, September 17, 2004

:: The Sims

Image Hosted by ImageShack.us Baru je dalam seminggu dua ni aku start main menatang ni. Zaman dulu aku dah try main, tapi tak feel sangat. Skang seronok pulak main. Aku suka kalau aku ada sepenuh kawalan terhadap sesuatu. Kesukaan aku ni di-apply dengan sepenuhnya dalam permainan The Sims ni. Sim aku, Shaiful Bahari Baharum skang ni dah ada 4 orang awek, umah dua tingkat dengan kolam mandi terbina dalam, perabot yang tak ingat punya banyak sampai mende yang takde fungsi pun main taruk je. Skang ni dah kerja pangkat tinggi sebagai seorang anggota polis. Tetiba semalam release The Sims 2. Hmm.. tak sabar naik main. Dengarnya power sangat.





Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Pepehal, main mende ni buang masa je. Buat sakit badan layan lama-lama.

No comments:

Post a Comment