Wednesday, August 18, 2004

:: dah kebah demam?

Image Hosted by ImageShack.us malam semalam satu bandar sunyi sepi, lengang. semua dok umah nengok Akademi Fantasia. aku pun kebetulan tak kuar umah semalam jadi aku layan je la. konset final beb, sapa tak tengok rugi la. ini juga akan menjadi batu loncatan supaya aku tak ketinggalan lagi di sebarang perbualan di meja lepak.



Image Hosted by ImageShack.us Maybe aku ni cerewet dan mempunyai citarasa yang tinggi orangnya, tapi honestly aku rasa konset semalam hambar dan 'sketchy'. perasaan teruja tu tak terasa. mungkin dressing pelajar wanita tak berapa kena ngan taste aku. mungkin lagu-lagu yang didendangkan tak berapa 'through'.

-peduli apa aku ramai tak suka Linda masuk balik

-peduli apa aku kemasukan Linda spoil peluang pelajar lain menang

-peduli apa aku ASTRO kaut untuk juta-juta

No comments:

Post a Comment